Zasady:

ZASADY BLOGA
1) My zawsze mamy racje.
2) Jeśli nie mamy racji wróć do punktu 1.
3) Nie lubimy spamu! (ale jakby cuś to się nie obrazimy, bo to po prostu znaczy, że blog się podoba.)
4) Pod każdą nocią ma być kilka komętarzy(z dedykacją dla Shi), bo nexta się nie doczekacie.
5) Nie życzymy sobie wulgaryzmów pod naszym adresem. Co najwyrzej możecie bluzgać na bohaterów...
6) Jak lubicie jakieś inne paringi (niekoniecznie z Naruto) to just write it.
7) To jest nasz pierwszy blog YAOI, więc bądzcie wyrozumiali... (możemy też pisać Yuri i Hentai jeśli chcecie - just write it - jakby cuś to będą oznaczone)
8) Homofoby won! W rogu ekranu jest taki czerwony krzyżyk. Wystarczy najechać i zrobić *click*
9) Keep calm and be like Izaya (love all humans)
10) Keep calm and be like Shizuo (Boże, daj mi jakiś znak)
Od Zakręconej Otaku

Czego chcecie więcej?

poniedziałek, 31 grudnia 2012

Happy New Year!

Rini: Szczęśliwego Nowego! Nobi, gdzie moje Sake...
Nobiś: A bo ja wiem...
Rini *wzrok szatana*: ...
Nobiś: No dobra, Shi-sama całe wypiła, a teraz jako shinigami wbiła do One Piece, by razem z Luffym świętować 2013...
N: A ja tak liczyłam na ten konieć świata. Wiecie, że się spóźni o 10 dni, albo cuś... Ale słyszałam, że w tym roku mamy zaliczyć 3 końce świata, więc gitara!
Uzu: Sjesta! Lećmy do włoch zabawić się z Felicjano, Ludwikiem i Hondom! Kampai!

Ile wpadek miał Kaczyński,
ile dziewczyn miał Łyżwiński,
ile Giertych miał idei,
ile w Tusku jest nadziei.
Ile Lepper miał wyskoków - tyle szczęścia w Nowym Roku.

10 komentarzy:

  1. A gdzie druga część shota? Hej? *unosi brwi*
    Szczęśliwego nowego roku :3 Pozdrawiam ^ ^ Yuu

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej,
    nie wiem czy jest szansa na przeczytanie komentarza pod one-shotem zwanym two-shotem :] więc pisze tutaj ;] bardzo mi się spodobał, pomysł rewelacyjny, treść dobra, taki świąteczny, postacie wspaniale przedstawione, ale kiedy druga część?
    Życzę Tobie na Nowy Rok, aby był dobry, szczęśliwy, spełniły się wszystkie plany oraz życzę dużo weny....
    Pozdrawiam serdecznie Aga

    OdpowiedzUsuń
  3. Yoo!
    I znów w mojej głowie odezwał się jakiś szatański głosik, mówiący mi abym zostawiła po sobie ślad w postaci komentarza... A więc... Przybyłam! Wraz z nim xD
    Mam cichą nadzieję, że nie porzucisz bloga. Załamałabym się. (co skończyło by się zniszczeniem połowy świata...)
    No i wena do pisania uciekła. Zdam się więc teraz na mój wrak, którego bardzo "poetycko" nazywam mózgiem :
    no po prostu uwielbiam Twój blog. Nie jest jakoś wyróżniający się (bez obrazny no ^^) ale i tak jest cudowny. Zwłaszcza obrazki. A zwłaszcza obrazek na tapecie. Obrazek z Sasuke. Z Sasuke i Naruto. Z Naruto... Cholera! Ale się nakręciłam, no! I zgubiłam wątek xD
    (wraca na ziemię po pół godzinnym dryfowaniu w marzeniach) Widzisz jak Twój blog na mnie działa? Właśnie dlatego masz pisać dalej. Jak nie dla Siebie, to dla mnie i dla Wielu innych napalonych otakowych yaoistek xD
    Alle... Cholera, to nie ten czas(odchrząkuje) spóźnionego szczęśliwego nowego roku! No... trochę po czasie, ale co tam xD liczy się pamięć ;D
    Pozdr. Ayu ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wasze opko SasuNaru jest świetne *.* czekam na więcej!!! One-shot Shizaya tez był boski.
    Pozdrawiam i życzę weny!!!
    Karasu-chan

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny blog. Szkoda tylko, że nie piszecie dalej;(

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podobało mi się opowiadanie "nowa przyszłość" >.< naprawdę szkoda, że nie będzie kontynuacji ;.; chyba idę się zabiiić..

    OdpowiedzUsuń
  7. Szęśliwego! Co z tego że zpuźniłam się parę lat? xD

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam,
    od niedawna tutaj czytam, opowiadanie bardzo mi się podoba, choć tyle czasu minęło, mam nadzieję, że jednak powrócisz do niego... chociaż daj jakiś znak życia...
    Dużo weny życzę Tobie...
    Pozdrawiam serdecznie Aga

    OdpowiedzUsuń
  9. na to wygląda ,że ta osoba zapomniała o blogu szkoda

    OdpowiedzUsuń
  10. Hejeczka,
    droga autorko mam nadzieję, że kiedyś powrócisz do tego opowiadania, bo jest naprawdę świetne...
    Dużo weny życzę...
    Pozdrawiam serdecznie Basia

    OdpowiedzUsuń

Komentarze
Pisanie komów nie jest trudne
A moje jaźni nie będą marudne
Nawet gdy nie wisz co pisać i głowa cię boli
To mnie chyba każdy twój kom zadowoli^^
ShiNobi-chan (18.09.12 18:07)